زائرانه

ما جز پسر فاطمه (س) ارباب نداریم

زائرانه

ما جز پسر فاطمه (س) ارباب نداریم

زائرانه

 

امام زمان (عج)  _  مناجات

 

 

دولت این است که یک لحظه گدای تو شوم

کی دهد دست که خاک کف پای تو شوم

 

شرف بندگی توست زیاد از سر من

بار ده  بلکه  سگ درب سرای تو شوم

 

کم از آنم که کنم از سر کوی تو عبور

باز دادی رهم ای من به فدای تو شوم

 

با همه زشتی و آلودگی  و  رو سیهی

باورم بود که مشمول عطای تو شوم

 

ای مسیح دل و جان همه عالم چه شود

زنده با یک نفس روح فزای تو شوم

 

ای خوش آن دولت بیدار که در نیمه شبی

دیده بر هم نهم و خواب نمای تو شوم

 

ای کرامت به تو زنده کرمی کن بگذار

تو برای من و من نیز برای تو شوم

 

دوست دارم که غبار سر کویت گردم

به امیدی که هوایی به هوای تو شوم

 

به عزا خانه ات از لطف و کرم خاکم کن

بلکه مشت گلی از اشک عزای تو شوم

 

میثم بی سر و پا را ز کرم دست بگیر

که نهم جان به کف و بی سر و پای تو شوم

 

 

غلامرضا سازگار             

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی