زائرانه

ما جز پسر فاطمه (س) ارباب نداریم

زائرانه

ما جز پسر فاطمه (س) ارباب نداریم

زائرانه

یافتم میقات من پشت در است | علی انسانی

يكشنبه ۰۲ /اسفند/ ۱۳۹۴ [ ۱۸:۴۹ ]

 

حضرت زهرا (س)  _   شهادت

 

 

یافتم میقات من پشت در است

حفظ  «رب البیت» از حج برتر است

 

رمی شیطان کردم از امر جلیل

تا بگیرم کعبه از اصحاب فیل

 

بسته بودم پشت در احرام خود

رهسپر کردم به مسجد گام خود

 

سعی کردم تا نماند فاصله

از صفا تا مروه کردم هروله

 

گفتم او شمع است و من پروانه ام

بر نگردم بی ‌عـلـی در خانه ام

 

حج من رخسار حـیـدر دیدن است

طوف من دور عـلـی گردیدن است

 

آنقدر ای قبله ی  بیت ‌الحرام

دور تو گشتم که شد حجم  تمام

 

علی انسانی

 


کانال اشعار آیینی «زائرانه»  در تلگرام  (کلیک کنید)


 

نظرات  (۱)

۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۵۰ خواندنی ها
تشکر دوست عزیز
خیلی عالی بود
پاسخ:
درود بر شما
خواهش می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی