زائرانه

ما جز پسر فاطمه (س) ارباب نداریم

زائرانه

ما جز پسر فاطمه (س) ارباب نداریم

زائرانه

من خدایم که همه کوی مرا می جویند |

سه شنبه ۰۴ /فروردين/ ۱۳۹۴ [ ۱۰:۳۸ ]

 

حضرت زهرا (س)  _  مدح

 

 

من خدایم که همه کوی مرا می جویند
همه ذرات فلک حمد مرا می گویند


    من خدایم که همه راه مرا می پویند     
همه جان ها به ید قدرت من می رویند


همه چیز و همه کس در همه جا مال من است
دل هر جامد و جنبنده به دنبال من است


       آن زمانی که زمان یاد ندارد چه زمان       
در مکانی که مکان یاد ندارد چه مکان


نه شبی بود و نه روزی و نه چرخی ، نه جهان  
نه پری بود و نه جبرئیل و نه دوزخ نه جنان


     دل من در پی یک واژه ی بی خاتمه بود       
اولین واژه که آمد به نظر فاطمه بود


   ز طفیل گل او ساخته ام دنیا را        
من به عشق رخ او ساخته ام طاها را


      میل او بود بسازم علی اعلی را          
جبرئیل و فلک و آدم و پس حوا را


          از ازل تا به ابد هر چه و هر کس هستند        
همه مدیون رخ فاطمه ی من هستند


         به خداوندی خود فاطمه ام بی همتاست        
فاطمه چون من تنها ، به دو عالم تنهاست


       در میان همه آثار که از من بر جاست       
همه ی دار و ندارم گل روی زهرا ست


         نه همین بهر پدر پاره ای از تن باشد        
فاطمه پاره ای از جان و تن من باشد

 

           

 

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 


 

نظرات  (۳)

۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۷ محسن محمدی
بنام خدا و با سلام
سروده ی بسیار زیبایست
خدا رو به پهلوی شکسته مادرمون حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها قسم میدم که سراینده ی این شعر آقای عزیزی عزیز رو با شهدای کربلا همسفره بکنه . الهی آمین
پاسخ:
سلام علیکم
بسیار متشکر از نظر لطف شما
الهی آمین
بسیار عالی
۱۲ مهر ۰۱ ، ۰۶:۲۰ قلیچ خانی
سلام علیکم
چنددددد سال است که با این شعر زندگی و گریه میکنم. روح شاعر شاد و جایش بسیار خالیست و مطمئنم بر خان کرم مولاتنا زهرا سلام الله علیها مهمان هستند.
پاسخ:
سلام و رحمت الله
الحمدلله. روحشان شاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی