زائرانه

ما جز پسر فاطمه (س) ارباب نداریم

زائرانه

ما جز پسر فاطمه (س) ارباب نداریم

زائرانه

 

زبان حال حضرت زهرا (س)   _   شهادت

 

 

چند روزی است سرم روی تنم می افتد
دست من نیست که گاهی بدنم می افتد

گاهی اوقات که راه نفسم می گیرد
چند تا لکه روی پیرهنم می افتد

باید این دست مرا خادمه بالا ببرد
من که بالا ببرم مطمئنم می افتد

دست من سر زده کافیست تکانش بدهم
مثل یک شاخه کنار بدنم می افتد

دست من نیست اگر دست به دیوار شدم
من اگر تکیه به زینب بزنم ، می افتد

سر این سفره محال است خجالت نکشم
تا که چشمم به دو چشم حسنم می افتد

هر که امروز ببیند گره مویم را
یاد دیروز من و سوختنم می افتد

روز آخر شده و در دل خود غم دارم
دو  پسر دارم و  اما کفنی کم دارم

 

علی اکبر لطیفیان

 


 

کانال اشعار آیینی  «زائرانه» در تلگرام  (کلیک کنید)

 


 

 

نظرات  (۲)

۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۵۹ مهنا احمدی
فوق العاده بود:(
مخصوصا بیت آخر
دو پسر دارم و اما کفنی کم دارم

پاسخ:
التماس دعا
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۱۷ خواندنی ها
وقتی اشعار مربوط به حضرت زهرا رو میخونم بغضی گلومو میگیره
خدا کنه باشیم روزی که انتقام بی بی فاطمه زهرا گرفته میشه
خدا لعنت کنه اولی و دومی و اصحاب سقیفه رو
پاسخ:
اجرتون با خود حضرت زهرا ان شاءالله

بهتره بگیم خدا لعنت کنه قتله ی حضرت زهرا (س) رو ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی