زائرانه

ما جز پسر فاطمه (س) ارباب نداریم

زائرانه

ما جز پسر فاطمه (س) ارباب نداریم

زائرانه

اگر دشمن کند نقش زمینم | غلامرضا سازگار

چهارشنبه ۲۷ /اسفند/ ۱۳۹۳ [ ۲۰:۱۲ ]

 

حضرت زهرا (س)  _  شهادت

 

 

اگر دشمن کند نقش زمینم
رسد ظلم از یسار و از یمینم


به قرآن تا نفس دارم به سینه
طرفدار امـیـرلـمـؤمـنـیـنـم


اگر چه کس نکرد از من حمایت
حمایت از علی  دِینْ است و دینم


شود قربان یک موی امامم
هزاران بار طفل نازنینم


نگاهم را بگیر ای ابر سیلی
که مظلومی حیدر را نبینم


همه دشمن ، نه یاری نه معینی
فقط دیوار شد یار و معینم


تنم مجروح شد از تازیانه
بزن قنفذ بزن قنفذ من اینم


الهی بشکند دستت مغیره
بزن من دخت ختم المرسلینم


طلب کردم ز داور مرگ خود را
بود در راه ، مرغ آمّینم


تو باید میثم از زهرا بگویی
که در طبع تو مضمون آفرینم

 

 

غلامرضا سازگار        

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی